neděle 23. ledna 2011

23.1.2006

Dnes je to na den přesně pět let, co jsem vyrazila na svou na dlouhou dobu poslední služebku. Belfort, Francie, na týden, školit. Do té doby jsem cestovala poměrně dost, od té doby už vůbec. Ale nijak moc mi to nechybělo - ono to zase (aspoň podle mýho) není žádný extra terno. Ostatně, článek, který jsem o téhle (své poslední) služebce svého času sepsala, se taky jmenoval: Jak se žije na služební cestě aneb Zbavte se iluzí. Výstižné... :)
Ale jinak jsem si myslím Belfortu užila dostatečně, dokonce i na sightseeing došlo... :)
Takhle vypadala moje práce Belfortský lev pod belfortskou pevností Francouzsky elegantní náměstí (později jako pozemek do TS2 :D) Belfort - pohled z vrchu pevnosti


P.S. Jeden soudobý Puffin v zrcadle jako bonus. ;)

1 komentář:

  1. Joj, to bývalo krásné počteníčko - s radostí jsem si to zopakovala :-)

    OdpovědětVymazat