čtvrtek 20. ledna 2011

Moleskine fever

MoleskineZačalo to tak nevinně... Po Skypu, Koalix si pár dní před odjezdem na třídenní firemní akci vzpomněl, že by se mu hodil nějakej blok:

Kx: docela bych si koupil nejakej takovej nelinkovanej blok v deskach, neco jako diar (A5 format)
Puff: no, klidně... Nechceš rovnou Moleskine? :)
Kx: co to je?
Kx: kuze z krtka, koukam na to, je to drahy, ale pekny
Puff: no, je to to nejlepší, co existuje, dušujou se všichni...

Nedávno jsem si totiž na webu prohlížela jejich (Moleskiní) portfolio a nadchli mě šíří nabídky, jejím systematickým dělením, ale i provedením bloků, no prostě zaujali. Tak když jsem pro "krtčí kožky" nadchla i Koalixe, začali jsme pátrat, kde na ně. Hradec vypadal dost marně (přesto jsme to v pátek zkusili, kde to šlo, marně), tak jsme začali pátrat po Praze. Dokonce jsem si dovolila svými bločkovými starostmi zprudit mladou nadějnou právničku, workoholicky pracující Phoe, s tím, že by v Praze koupila a poslala. Leč nakonec to dopadlo ještě jinak.
V sobotu jsme se probudili a po snídani vyrazili ku Praze. Mišáka, který celý týden toužil po "výletu na hory", jsme nakonec nalákali do Prahy na metro. S původní představou, že v Praze je všechno lepší, jsme pak byli drsně konfrontováni - v Luxoru sice Moleskiny měli, ale tak přebranou nabídku, že jsme málem ani nepořídili. Závěrečná bilance:
+ každý jeden notes a gumovací gelovky
+ Mišákův velký zážitek z metra
- lehké zklamání (ani v Praze nemaj všechno - mimochodem, už podruhé!)
- velká únava
Každopádně Moleskinům se musí nechat to, že mají všechny ty notesy a diáře a zápisníky fakt krásný, takový jednoduše praktický a přitom elegantní. Jako velký milovník papírnického zboží je zbožňuju. A jak jsem si předsevzala, tak do nich opravdu i píšu - dyť mám přece ty gelovky gumovací, tak co, že! :D

A P.S. nakonec: Mimochodem, absolutně nejlepší výběr z Moleskine bloků a diářů (všechny k nahlédnutí!) jsem nakonec našla - kde jinde - v Hradci! Takže kdo byste hledal, tak Kanzelsberger na Dukelské. ;)

2 komentáře: