středa 12. ledna 2011

Zeleninové karbanátky

Karbanátky - verze zeleninová
Tak jsem se dnes odvážně vrhla do dalšího experimentu. Karbanátky z masa jsem nikdy nedělala (a ani mě to nikdy moc nelákalo), ale na zeleninové jsem si troufla. Zužitkovaly se tak zbytky pytlíků zeleniny z mražáku a jako bonus k tomu byla rovnou uvařená i polívka, no neberte to... :D Leč hrubě jsem podcenila důležitost spojovacího materiálu - doporučený jogurt nemajíc, spojovala jsem porůznu čím se dalo. Čili to dokupy nedrželo úplně tak, jak jsem si představovala, ale nakonec jsem i lžičkový grif získala a karbanátky ušmoulila (viz obr.) - k jídlu to bylo. Jen pro příště si budu pamatovat, že se fakt vyplatí mít ten spojovací bílý jogurt... ;)

3 komentáře:

  1. Nevím, jestli bych si dala zrovna karbanátek, ale musím pochválit tu úžasnou fotku. Ta se povedla, úplně se z toho sbíhají sliny. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Zeleninový řízeček jedna radost !

    OdpovědětVymazat
  3. Náhodou (samozřejmě, že ne náhodou) to bylo dobrý, když to žral i koala, a to jsou známí mlsouni.

    OdpovědětVymazat