čtvrtek 3. února 2011

Tuňákové koule

Tuňákové koule - a la Albert
Tentokrát úplná novinka, pravý experiment. Přijela jsem s Mišákem pozdě od doktorky a potřebovala rychlý oběd. I vzpomněla jsem si na jednoduchý a zajímavý recept v časopisu z Alberta, na který jsem shodou okolností měla i suroviny (s lehkou improvizací, jako vždy). Konzerva tuňáka (dokonce jsem měla toho s bylinkama), strouhanka, mleté mandle (já měla jen nadrobno nasekané), čerstvá citrónová kůra (nahrazena sušenou), vajíčko (já dala dvě, pro jistotu). Všechno sňachtat dokupy, uválet koule, a ty osmažit na oleji. Vyplatilo se mi pro jednodušší smažení koule změnit na elipsoidy. K tomu bramborová kaše a dekorační cherry rajčátka (který mi Mišák okamžitě vrátil). Bylo to jednoduchý a rychlý, chutnalo jak mně, tak Mišákovi. Schváleno. :D
P.S. Jediný drobný nedostatek, který jídlu připisuju, je neskutečné pálení žáhy, které mě potýralo celé odpoledne. Takže pro všechny případy doporučuju mít Rennie po ruce. ;)

1 komentář:

  1. Odvážná kombinace surovin! Ale hlavní je výsledek, ne ?!

    OdpovědětVymazat