úterý 29. března 2011

13 dnů dietování

Dieting
Dnes byl první den po a nezbývá než bilancovat... 13 dní regulovaného jídla, cvičení 2-3x týdně. Výsledkem je 5 kilo dolů a pokles tuku v těle o tři procenta. Plus nespočet pozoruhodných poznatků. Tak třeba:
* Většina jídla bývala spíš zvykem než potřebou - zvyk prokládat jídla kafem, ke kterýmu je přece potřeba něco zobnout. Zvyk cpát se u kompu. Zvyk odměňovat se něčím sladkým. Vpodstatě pak jím celý den. - A přitom to tak být vůbec nemusí...
* Až neuvěřitelné množství mojeho jídla tvořily zbytky po Mišákovi - příliš málo na to, aby se to schovávalo, škoda to vyhodit, tak co s tím, šup do mámy a je to snězený. - Odvykla jsem si.
* Naprotsto automaticky funguje i ochutnání/ujídání věcí, se kterýma manipuluju - krájení pizzy, rozdělávání obalů Miškinových věcí - cokoliv přebývá, spadne nebo je otevíráno bývá ochutnáno či snězeno. - Taky zbytečnost.
* Občas je hlad opravdu jen převlečená žízeň. - Rozhodně není na škodu ho zkusit zahnat vodou.
* Uvědomila jsem si, jak moc se dá jídlo vychutnávat. Jak skvěle chutná samotné vařené hovězí (o kterým jsem si myslela, že to bude chod za trest). Jak výtečná je samotná vařená zelenina. Syrová mrkev. Bílý jogurt. Jablko. - Holt když je nouze, tak si člověk váží každého sousta.

Do budoucna - ráda bych zůstala u několika menších porcí za den. Hodně pít. Nejíst večer. Menší jídla řešit ovocem a zeleninou. Dospěla jsem k závěru, že chodit 3x týdně cvičit do Fit4Fun je časově, lidsky i finančně poněkud nákladný špás (ačkoliv třeba cvičení na bosu mě nadchlo velmi) čili do budoucna to skrouhnu na 2x týdně. Plus asi zkusím - po vzoru koalixově - to běhání, přece jen je to nejpřístupnější...

Zkrátka to bylo velmi poučných 14 dní a já jsem Adéle neskutečně vděčná za to, že to všechno nastartovala svým vpravdě názorným příkladem (pro zájemce - dietní link ZDE (názvu se nelekejte)). A klidně si to za čas zopakuju... ;)

4 komentáře:

  1. Tyjo! Fakt klobouk dolů, žes vydržela! :D
    Lindt

    OdpovědětVymazat
  2. drž se... ty výsledky za to stojí...

    Spring

    OdpovědětVymazat
  3. PRESNE to dojedanie, s tým som mala aj ja problém!!! a ochutnávanie, či to nie je moc horúce alebo tak :D

    OdpovědětVymazat