neděle 6. března 2011

Máte rádi svoje narozeniny?

Green birthday cake
Slavíte je rádi? Já ne. A docela by mě zajímalo, jak moc jsem normální/divná, když bych svoje vlastní narozeniny nejradši naprosto ignorovala. Jako by nebyly, den jako každý jiný. Přitom cizí narozeniny mi nevadí. Klidně se vším všudy - s oslavou, dárky, přáním... A pokud mám navíc pro dotyčného originální dárek, u kterého očekávám, že udělá radost, tak to pak naprosto miluju...

P.S. Tak nakonec to vypadá, že tak divná zas nejsem - v hlasování sice "Ano, slavíme rádi svoje narozeniny" víc hlasů než "Ne", ale jen o fous. Z 12 hlasujících bylo 7x Ano (58%) a 5x ne. Uf. :D

3 komentáře:

  1. Já je slavím ráda, ale musím přiznat, že s postupujícím věkem čím dál míň. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Taky raději slavím cizí narozeniny (teda ne úplně cizí, někoho z rodiny) ...

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem tak nějak nikdy moc neslavila, na osmnáctinách u kamarádky doma jsem se úspěšně opila, devatenáctiny už ani nevím, dvacetiny v čajovně se ne moc povedly a jednadvacetiny formou sedánku v hospodě se povedly úžasně, tak nevim :)

    OdpovědětVymazat