úterý 15. března 2011

MixIt!

Musli MixIt
No, to jsme zase něco objevili... :) To jsem jednou takhle na netu narazila na článek o tom, jak by měly děti správně snídat. Zmiňovali tam projekt Snídaně do školek, tak jsem mrkla i tam, no a vyplynulo z toho, že to všechno spískala jistá firma MixIt (aneb není nad nenápadnou reklamu). Ovšem MixIt stránky už mě jen tak nepustily. Možnost namíchat si svou vlastní směs podle chuti, to byla opravdová výzva. I Koalix se nechal chytit, tak jsme hned ještě ten večer vybírali, přebírali, klikali a nakonec objednali. Tři pixle po 750g. Jedno Puffinovo musli, jedno Koalixovo musli a jeden Experiment z kukuřičných vloček (ovšem podruhý bych tam necpala ten zázvor, děsně štípe). A rozhodně nelitovali. Dnes už jsme nad poloprázdnými krabicemi zase vymýšleli, co si objednáme příště... Mňam! :P

5 komentářů:

  1. Kdopak je vítěz a vyjedl svou krabici jako první?

    OdpovědětVymazat
  2. @MK: Pan Experiment! :D To byla ta směs z kukuřičných vloček - jednak jí bylo míň, jednak to chutnalo všem včetně Mišáka a výtečně se to chroupalo jen tak samotný.

    OdpovědětVymazat
  3. I když tam byl ten štípavýn zázvor ?

    OdpovědětVymazat
  4. No, když jsem jednou v přímým přenosu viděla, jak Mišák do jednoho kousnul, tak jsem je pak radši poctivě vyjedla... :)

    OdpovědětVymazat
  5. ... obětavá matka ... :-))

    OdpovědětVymazat