pondělí 4. dubna 2011

4.4.2004

aneb 4.4.'04.
Tři čtverky v datumu. Neděle. Výlet na hrad. Krásný hrad. Krásné počasí. Ale stejně to nebylo úplně ono. Pořád jsem tak nějak podvědomě hlídala čas a musela myslet na to, že za pár hodin už zase letím. Zase na služebku. Zase do Nantes. Zase školit. Totéž poněkolikáté, takže už jsem měla poměrně přesnou představu, co mě čeká. Vpodstatě jsem se neměla čeho bát. Ale ani moc na co těšit. Hotel i firma na průmyslovém předměstí, nikde nic k vidění, jen práce od rána (francouzského rána, tj. 9:00) do večera. Jídlo žádný nebo drahý. Zábavou mi byl notebook, případně Harry Potter a Princ dvojí krve. A takhle až do pátku, kdy jsem udělala zase frrrr domů. Ještě že aspoň to lítání mě bavilo...

Jenčov Puffinovo umění Mraky shora Puffin jako frequent flyer


P.S. A ještě odkazy na dvě fotky (první a druhá), které jsem našla - jen o pár dní později (dle Wikipedie to bylo 23.5.2004) se tenhle nově otevřený (a krásný) terminál E, tedy, jeho část, poroučela k zemi a zabila 4 lidi.

3 komentáře:

  1. Máš na co vzpomínat - ty mráčky jsou krásné !

    OdpovědětVymazat
  2. @koalix: Jee, ještě žes to sepsal, to už bych si jinak vůbec nepamatovala... :D

    OdpovědětVymazat