pátek 15. dubna 2011

Abíčko vs. Svinčík

Svinčík v ABC Nevím jak vy, ale pro mě bylo "abíčko" kusem mládí. Tehdy toho moc nebylo a ABC patřilo k těm kvalitnějším a povedenějším časopisům pro děti a mládež (kupříkladu taková Sedmička pionýrů byla mnohem mnohem horší...). Přírodovědecké ani technické články mě tak nebraly, ale vystřihovánky, komixy a soutěže. Papírová městská rezervace, ale i auta, formule, vesmírná plavidla, cokoliv se našlo. Galaxie, Strážci, Malý bůh a další obyvatelé Žluté planety. Soutěže s poznáváním města i republiky, s učením se novým věcem, s dobrými skutky - zkrátka se smysluplným využitím volného času...
To všechno se mi prohnalo hlavou, když jsem v Blesku našla reklamu na novou abíčkovskou soutěž s názvem Svinčík. Fotosoutěž. Vyfoť svinčík, pošli fotku, vyhraješ super ceny. Taky vám to příjde děsivě ulítlé nebo jsem divná jen já?? (A proč si sakra najednou připadám tak pitomě staře???)

3 komentáře:

  1. Ježišmarjá, vyfoť svinčík, to je zvrácený :D Kdo bude proboha hodnotit, kterej svinčík je nejlepší? :D
    Za mýho dětství mě ábíčko taky bavilo, komiksy, články o filmech, o PC hrách (zrovna v ABC jsem se dozvěděla o The Sims 1 a strašně je chtěla!) a o počítačích... a ty vystřihovánky domečků a tak... ale přijde mi, že teď už je ábíčko fakt jenom pro kluky, že holky už to nemůže bavit... nebo jsem možná jenom vyrostla :D

    OdpovědětVymazat
  2. To je teda fakt ptákovina !

    OdpovědětVymazat
  3. No tak to je gól. :D Ještě vést děcka k tomu, aby dělaly bordel, kdo to vymýšlí? Pak bych je poslala ten svinčík uklidit.

    OdpovědětVymazat