pondělí 25. dubna 2011

Písničky na dobrou noc

Já si prostě ten neskutečný repertoár uspávacích písniček musím někam napsat, za pár let všechno zapomenu a už bych tomu snad ani nevěřila.
Pravda, neustále se to vyvíjí, ale zrovna tuhle sadu (i v tomto pořadí) jsem zpívala dneska, ta je autentická... :D

* Timmy, bééé, náš Timmy, bééé... (Kamarád Timmy aneb Timmy Time)
* Do věží (Noc na Karlštejně)
* Lásko má já stůňu (Noc na Karlštejně)
* Včelka Mája
* Soft Kitty (Big Bang Theory)
* Hoja hoj (Noc na Karlštějně) - cca 3x za sebou
* znovu Soft Kitty

Jo, občas si ještě vzpomene i na Kiokéna (neboli Ho Ho Watanay), co jsem mu teď hodně zpívala, jak byl marod. Ale většinou se drží muzikálové stálice, pohádkové songy a už dlouhou dobu hlavní uspávací písnička z BBT.

3 komentáře:

  1. To je opravdu silná serie - široký repertoár :-))

    OdpovědětVymazat
  2. hmm, mně zpívala maminka Černé oči, jděte spát a Vyletěla holubička ze skály, ale to je už koukám demóde :D

    OdpovědětVymazat
  3. @Quanti

    Holubička je lapsus, protože "probudila modré oči ze spaní" ;)
    Navíc je oboje takový smutný.

    OdpovědětVymazat