sobota 2. dubna 2011

Svět se mění

Kdysi mě učil. A jako většina spolustudujících jsem ho neměla ráda. Byl kousavý, nepříjemný a neustále rádoby vtipný. Měli jsme pro něj přiléhavou, leč nepříliš pěknou přezdívku.
A teď jsem ho potkala po letech při svém každopátečním nákupu. On v pozici kulaťoučkého lehce obstarožního důchodce, který si moc neví rady s novou elektronickou váhou. Zrovna jsem u jedné stála a sama mu nabídla pomoc, že mu ty banány zvážím. Vděčně přijal. A pak se na mě zadíval a řekl: "Já jsem vás učil, že?" A to bych přísahala, že si mě nikdy v té záplavě češtinářů nemohl zapamatovat. A ani náhodou by mě nenapadlo, že mi setkání právě s tímhle člověkem jednou dá důvod k tomu se mile usmívat na svět... :)

2 komentáře:

  1. niekedy ten závan minulosti tak poteší, hlavne ked je to takéto pozitívne:)

    OdpovědětVymazat