pátek 24. června 2011

Jak šašek počmáranej!

Obvykle mívám vstávací proces poměrně dlouhý. Před šestou chce Mišák obvykle vyndat z postýlky, ale hodinu, někdy i dvě je schopný si hrát kolem mě. Definitivně se většinou probírám k životu nějak po sedmé, a to důkladně obklopená hračkama všeho druhu. Obvykle z jedné strany autíčka včetně dřevěné garáže, z druhé pak knížky, dětšké nářadí a sem tam plyšák. Čili po vykulení z postele následuje vynucený rychlý úklid (abych měla vůbec kudy vstát z postele) a pak pokračuju v málátném probírání.

Jak šašek počmáranej!


Když jsem ovšem dnes ráno ještě v tom polospícím polostavu zaregistrovala Mišákovy ruce, byla jsem rázem vzhůru až moc rychle. Okamžitě mi v hlavě začaly naskakovat děsivé scénáře toho, co kde Mišák mohl sebrat a co kde mohl zničit. Počmáranej byl důkladně - obě dlaně (levá víc, asi je fakt pravák :D), oba hřbety rukou i pyžamo. Nechala jsem se zavést na místo činu a hluboce si oddechla - sice mi vyskládal všechny propisky a fixy a evidentně s nimi experimentoval, ale nábytek i stěny vypadaly netknutě. A to měl v rukách i takové zbraně, jako jsou nůžky...!

Za tohohle happy-endu jsem se na něj nebyla ani schopná moc zlobit (vpodstatě byl vlastně hrozně hodnej, že počmáral jen sebe, že ano :)), ale výchovně jsem mu vysvětlila, že příště si má hrát jen s hračkama a máminy věci nechat být. Odkýval to velmi přesvědčivě. Až dodatečně jsem si uvědomila, že jsem opomenula do stejného zákazu přidat i tátovy věci, tak uvidíme, no...

2 komentáře:

  1. hahaa aspoň už vie čo je jeho a čo nie, pre Lillinku je všetko jej XDD

    OdpovědětVymazat
  2. MK: někteří si čmárali i na svetry ve škole :-)

    OdpovědětVymazat