sobota 11. června 2011

Magnety

Magnety
Každej jsme nějakej, že jo? A počítám, že každý z vás má nějakou tu divnůstku. Já taky. Neuvěřitelným způsobem mě lákají jakékoliv sady, série, kompletní sety. Takže pro kompletní sadu kostíkových magnetů jsem schopná v Tescu probrat regál a půl lentikových jogurtů. Systematicky, jeden za druhým. Ale našla jsem a hrdě jsem si ty jogurty odnesla ke kase. S nimi i poslední čtyři magnety, co u nás na ledničce zatím chyběly. Doma při rovnání celé abecedy se dostavil ten prchavý pocit uspokojení. Jesltipak mi to stálo za to půlhodinové hledání? No asi jo, no.
Stejně je nejlepší Mišák, kterej má z magnetů pod víčkem radost vždycky. Ať je to rejnok, co ho máme už 3x, nebo vzácný úhoř. A tak to má být... :)

3 komentáře:

  1. hahaa to je dobrá úchylka :)))

    OdpovědětVymazat
  2. MK: No, nepodědila's to sbírání po někom ? :-)

    OdpovědětVymazat
  3. já to měla taky a úspěšně se toho zbavila, uf. Ono to fakt komplikuje život ;)

    OdpovědětVymazat