úterý 30. srpna 2011

Me time

Tak mi skončilo učení. Už definitivně. Neboť je konec pravidelným jazykovým hodinám během pondělků a úterků - od (poloviny) září mě už zase čeká práce. Vzhledem k osobní neschopnosti dělat přípravy dostatečně dopředu (ano, dalo by se tomu říkat asi i lenost) to na čas v pohodě oželím. Ale jedna věc mi fakt bude chybět - cestování autem.
Do NB to byla necelá hodinka jízdy. Kromě jízdy po okruhu vpodstatě no stress a jak jsem tu samou trasu jezdila víc než rok, tak už jsem ji solidně znala (včetně všech objížděk poslední doby). A uměla se kochat - pochopitelně spíš cestou zpátky.
Navíc to byl takový pohodový "me time". Sama, jen s Tutalíkem. A s hudbou. A zpěvem. Cestou tam stylově mix francouzských (aby se na ten jazyk řádně naladila), cestou zpátky mix Glee hitovek. Dokonalost. Bude se mi stýskat. Ach jo. :)

Pole, louky, lesy Kunětická hora Staré město Jeřabiny

5 komentářů:

  1. škodaa! taky mi ježdění chybí, ale spíš jsem náturou spoluzejdec ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Chápu... přestože neřídím... :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jé, tak tos mě pobavila, čekala bych že ti třeba bude chybět kontakt se studenty nebo něco podobného, ale cesta autem:-))))) Ale chápu, taky v autě ráda relaxuju....:-) Já myslela, že už jsi v práci od pondělí....tak to jsem se zmýlila:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Anonymní =P.Š.:-)))

    OdpovědětVymazat