neděle 7. srpna 2011

Podmáslák

Podmáslák aneb (původně) Kefírový koláč
aneb jak je výhodné se občas v obchodě přešáhnout. :D
Včera při nákupu jsem automaticky šáhla pro povědomý černobílý obal "MilkIt" neb jsem potřebovala domů mlíko. A až dneska ráno, když jsem si trošku nalila do kafe, koukám koukám, ono to podmáslí. Stejná krabice, jen jiný nápis. Tak teď co s litrem kysanýho podmáslí, že. I vzpomněla jsem si na koláč, který se mi na netu mihnul před nosem - Kefírový koláč ze stránky Chez Lucie.
Popravdě řečeno, dělala jsem ho obecně tak trochu od oka spolu s vařením oběda, ale i tak se povedl výtečně (a téměř třetinu podmáslí mám úspěšně zpracovanou, hurá! :D). Olej i podmáslí jsem odměřovala od oka, místo třtinového cukru jsem použila normální krupici (hnědýho jsme měli doma málo), místo dvou lžiček pr-do-peče jsem dala rovnou celej pytlík (stejně mi to příjde, že to tak cca odpovídá). Nejhorší to bylo momentálně s ovocem, ale vyřešily to nakonec kompoty - jahody (dovnitř) a ananas (nahoru). Přemýšlela jsem ještě o přidání jednoho jahodovýho jogurtu dovnitř, ale nakonec jsem na to nějak zapomněla a nic se nestalo.
Koláč byl výtečný, pěkně vláčný, ovoce tomu dodalo šťávu. Asi brzo zopakuju, jen co si koupím ty maliny/broskve. ;)

6 komentářů:

  1. Vypadá fakt lákavě! A zbylé podmáslí s brambůrkama s máslem a česnekem k večeři by taky nebylo marné ...

    OdpovědětVymazat
  2. mňam! prdopeč je naj názov XDDDD

    OdpovědětVymazat
  3. Hned bych si dala. Obdivuju ženské, které při všech ostatních povinnostech stíhají péct.
    Makovice

    OdpovědětVymazat
  4. @Makovice: Jo, já taky obdivuju ženský, co stíhaj péct... :D U mě je tento stav opravdu naprosto výjimečný, až dopotřebuju podmáslí, tak je s "koláčováním" zase na dlouho konec. Tak do vánoc, tipuju... :D

    OdpovědětVymazat