úterý 13. září 2011

Kurz vaření

Asi poslední věc, co by ode mě čekali ti, co mě znají, je účast na kulinářském kurzu s vařením jídel francouzské kuchyně. Popravdě, ve vaření si nikterak nelibuji, mám ráda rychlá a jednoduchá jídla, co u nich nemusím trávit půl dne u sporáku. A přece jsem na jednom takovém kurzu byla. Pozvání, které se neodmítá... :)
Přijela jsem sice s lehkým zpožděním, ale přišla jsem akorát na vrstvení předkrmu - ricotty se zauzeným lososem. Od té jsem si nějak nic moc neslibovala a nakonec byla naprosto vynikající, ta se u nás doma rozhodně na stole někdy objeví (tipuju vánoce ;)). Pokračovali jsme slanými koláči s tofu, cherry rajčaty a žampiony - ty byly překvapivě syté, ale chuťově výborné. A sladká tečka (upozorňuju, že o půl desáté!) - opravdový crème brûlée. I s pistolí na zkaramelizování cukru. Famózní. Obojí - krém i jeho "opalování". :D

Zkrátka, zážitek jak se patří! Kdy by měl zájem o podobný kurz, neváhejte a zamiřte sem, na Kulinářské centrum, jistě si vyberete. ;)

P.S. Jo, a další kupa fotek jest ZDE (Picasa).

1 komentář:

  1. ÓOO, moc ti to v zástěrce sluší a výsledek vypadá velice lákavě !

    OdpovědětVymazat