středa 14. září 2011

Školka

Se školkou je to zatím pořád "Dnes poprvé". Prvního září to bylo poprvé poprvé. Další den první megarodeo a první školko-oběd. Pak po víkendu první spaní. (Mimochodem, dobrovolné, sám si řekl, že chce ve školce spát. Neuvěřitelné... :D) Včera první den, kdy bylo celý ráno v pohodě a brek až při loučení. No a teď, po devíti dnech tu mám první den, kdy se se mnou ve dveřích třídy Mišák loučil opravdu vesele, s úsměvem zamával a bylo to. Děti tam totiž měly rozloženou žíněnku a učily se s panem učitelem dělat kotrmelec. A Mišák se hned letěl pochlubit, že už ho (už přece dávno) umí... Machr :D

A jestli je něco priceless moment, tak to je okamžik, kdy mě Mišák odpoledne uvidí, že už jsem pro něj přišla. Rozzáří se jako sluníčko, letí ke mně a vesele mi hlásí "Měl jsem se ve školce hezky!" :)

Ježečkové Teď hraní... ...teď spaní První výtvory - ježci


P.S. Fotky jsou z mobilu čili na kvalitu nehleďte... ;)

3 komentáře:

  1. tak to je super, že sa mu v škôlke páči:) Mňa to čaká o rok :D

    OdpovědětVymazat
  2. to je tak sladkýýýý :))
    Mary, vážně už za rok??? to je neskutečný...

    OdpovědětVymazat
  3. To je radostná zpráva - jen tak dál :-)))

    OdpovědětVymazat