středa 14. září 2011

Správná zelená (14.9.2010)

Přesně před rokem bylo úterý. Den nakupovací. Náhoda mě zavedla do C&A, kde jsem - pravda, v oddělení pánské módy (což mi ovšem ani v nejmenším nebylo překážkou) - narazila na "mou zelenou". Mikina s kapucí za 498,- Neodolala jsem. Velká, příjemně teplá a úžasně zelená. Původně jsem s ní počítala třeba i na hradovýlety, ale nakonec jsem si ji zamilovala natolik, že jsem ji ze sebe doma téměř nesundala. Taky na to, chudák malá, vypadá... Vrchní zelená je značně sepraná a vyšisovaná (zato spodní flís barvu drží pořád krásně), rukávy odrbané, pár nevypratelných fleků. A stejně je to pořád moje "ňuchňací" mikina. Takový ekvivalent domácí pohody.
Přesto, když jsem před pár dny zase zavítala do C&A a uviděla tam - tentokrát dámské - mikiny za 198,-, opět jsem nezaváhala. A vzala rovnou dvě. Hnědou a modrou (zelená nebyla). Snad mi na rok zase vydrží... :D

Puffin 14.9.2010 Pomalu se rozpadá... ...a barvy blednou Puffin 14.9.2011

Žádné komentáře:

Okomentovat