sobota 22. října 2011

Chuck (KBCH2)

aneb 2. úkol z Blog challenge podle KlaPi a sirhonzy ;)

Jestli mi něco dalo zabrat, tak to je druhý, zdánlivě jednoduchý úkol: Vymyslete nový vtip s Chuckem Norrisem. Vzhledem k tomu, že už o tom přemýšlím (sice jen na pozadí, ale vlákno jede furt) víc než tři týdny a nic, přátelé, opravdu NIC potenciálně vtipného mě nenapadlo, rozhodla jsem se o první, ehm, fejk KBCH. Když jsem spatřila



Chuck Norris is the only one who knows Ted Mosby’s wife!
(source, via polkiller)


věděla jsem, že nic lepšího a nic jiného nemůžu k tomuto úkolu zveřejnit. Sorry. :)
P.S. A jestli si chcete počíst a třeba zjistit, že některý Chuck Norris vtipy neznáte, doplňte si vzdělání ZDE... ;)


Kompletní zadání blog challenge podle KlaPi a sirhonzy:
(1) Napište minirecenzi na divadelní představení, které jste naposledy zhlédli
(2) Vymyslete nový vtip s Chuckem Norrisem
(3) Nakreslete beránka!
(4) Napište básničku o nevšedním zážitku dnešního dne o minimálně čtyřech verších
(5) Nafoťte vámi uvařené jídlo plus recept, jak ho vyrobit
(6) Představte nám knihu, kterou jste přečetli jako první
(7) Natočte videoblog!
(8) Nakreslete vlastní komixový strip
(9) Představte svého oblíbeného plyšáka
(10) Stvořte vlastní blogchallenge!

Žádné komentáře:

Okomentovat