sobota 22. října 2011

Letadélko Káně (KBCH6)

aneb 6. úkol z Blog challenge podle KlaPi a sirhonzy ;)

I o tomhle úkolu jsem hodně přemýšlela. Navzdory tomu, co KlaPi automaticky předpokládá (a sice že si svou první přečtenou knížku přece musíme pamatovat), si fakt nepamatuju, která to byla. Jak mi taťka před spaním čítával a jak jsem pak stejné knížky četla pak ještě několikrát sama (jojo, vždycky jsem byla repetitive reader, evidentně :D) a jak jsem naopak spoustu knížek znala ještě předtím, než jsem uměla číst, se mi to prostě plete. Knížek si pamatuju spousu, ale žádnou "první". Každopádně jsem nakonec vybrala tu, která k tomu měla asi dost blízko. O letadélku Káněti. Měli jsme ji doma přesně v tomhle zažloutlém vydání (žádná nová Zmatlíková) Milovala jsem ji od mala (co si budeme povídat, hodně za to mohl pes Kociánek :D). Fascinovaly mě děti, které uměly lítat letadlem a hořce jsem litovala, že nikde poblíž není žádný hangár. A obávám se, že kdyby tomu tak bylo, tak bych se tam neváhala vloupat pro svoje vlastní Káně!

P.S. Jo, a hrozně si pamatuju, jak jsem řešila, jak že to vlastně dopadlo úplně na konci, protože tam byla věta, že maminka jednoho z těch dětí omdlela a už se nevzpamatovala. Tak jsem dumala, jestli jako fakt umřela nebo ne a jak se těm všem malým letcům s tímhle žilo. (Hotovej filozofikus, co? :))



Kompletní zadání blog challenge podle KlaPi a sirhonzy:
(1) Napište minirecenzi na divadelní představení, které jste naposledy zhlédli
(2) Vymyslete nový vtip s Chuckem Norrisem
(3) Nakreslete beránka!
(4) Napište básničku o nevšedním zážitku dnešního dne o minimálně čtyřech verších
(5) Nafoťte vámi uvařené jídlo plus recept, jak ho vyrobit
(6) Představte nám knihu, kterou jste přečetli jako první
(7) Natočte videoblog!
(8) Nakreslete vlastní komixový strip
(9) Představte svého oblíbeného plyšáka
(10) Stvořte vlastní blogchallenge!

3 komentáře:

  1. Tak z tohohle bude sirhonza čůrat magi v kostkách :D:D:D

    OdpovědětVymazat
  2. hmm, já bych tě byla tipovala třeba na Modrou maringotku ...

    OdpovědětVymazat
  3. @MK Modrá maringotka patřila k nejmilovanějším knížkám dětství, ale přišla přece jen až později...

    OdpovědětVymazat