pondělí 31. října 2011

Plyšatě (KBCH9)

aneb 9. úkol z Blog challenge podle KlaPi a sirhonzy ;)

Představení oblíbeného plyšáka - hmm, ale kterýho? Pro jistotu jsem se rozhodla prohrabat se historií... Plyšáků jsem nikdy moc neměla, žádný (klasický) plyšový medvěd. Ale nejblíž k tomu měl huňatý pes ušitý z pravé mongolské psí kůže (tedy jestli se nepletu), co jsem dostala jako dárek od známých, co s námi jezdívali na dovolenou (a mimo jiné strávili kus života v Mongolsku). Mám pocit, že jsem mu říkala Sikina. Pak dlouho nic. A když mi bylo dvanáct (z tehdejšího pohledu na život jsem si připadala už totálně velká a skoro dospělá), tak dostal taťka obřího bílého psa s plandavýma ušima. Já, velká a skoro dospělá, jsem se do něj totálně zbláznila. Spával se mnou v posteli, svěřovala jsem se mu, prostě takovej správnej tajemník. Pojmenovala jsem ho Falco (podle lítajícího psa v Nekonečným příběhu) a pamatuju si, jak mě štvalo, když mu rodiče občas omylem říkali Fido. :D
Nejvíc plyšáků jsem - poněkud paradoxně - podostávala až v posledních deseti letech. Aktuálně náš plyšový zvěřinec čítá několik papuchalek, tučňáky, wombaty, sovy, medvědy a koaly. Různého původu a s odlišnou historií. Rozhodně by se mi můj aktuálně nejoblíbenější plyšák vybíral obtížně. A on si je stejně zcela nepokrytě přivlastnil Mišák - momentálně rokují v jeho bývalé šprušlíkaté postýlce, tedy až na dvojici spánek hlídacích koal... Takže tak. :)

Dodatečný update: Ano, tak pochopitelně jsem na jedno plyšové stvoření zapomněla, koukám (děkuju za připomenutí, matičko ;)). Kocour s červeným tělem, plandavýma černýma nohama a zelenýma očima. Tak nějak odnepaměti (jak vidno podle fotky :D). Ač byl dlouho větší než já, byla jsem ho ochotná vláčet všude. Dokonce i u doktora jsem ho jednou měla, když jsem se píchla do oka o jeden jeho špičatej vous... :D



Falco Falco Zvěřinec Odpoledne




Kompletní zadání blog challenge podle KlaPi a sirhonzy:
(1) Napište minirecenzi na divadelní představení, které jste naposledy zhlédli
(2) Vymyslete nový vtip s Chuckem Norrisem
(3) Nakreslete beránka!
(4) Napište básničku o nevšedním zážitku dnešního dne o minimálně čtyřech verších
(5) Nafoťte vámi uvařené jídlo plus recept, jak ho vyrobit
(6) Představte nám knihu, kterou jste přečetli jako první
(7) Natočte videoblog!
(8) Nakreslete vlastní komixový strip
(9) Představte svého oblíbeného plyšáka
(10) Stvořte vlastní blogchallenge!

1 komentář:

  1. A co černočervený kocour s "bimbacíma" nohama ?

    OdpovědětVymazat