úterý 25. října 2011

Videoblog (KBCH7)

aneb 7. úkol z Blog challenge podle KlaPi a sirhonzy ;)

No, všechny ty "jednodušší" úkoly už jsem si vyžrala, začíná to bejt čím dál krutější. Na nějaký žvanění před kamerou moc nejsem, ale když už jsem měla za úkol vyrobit videoblog, rozhodla jsem se pro něco praktického a užitečného. Francouzský diktátek. :P
Básnička, kterou jsem se naučila před deseti lety, kdy se jí měla za úkol naučit nazpaměť moje jedenáctiletá svěřenkyně a dost s ní bojovala. Mně to šlo tak nějak samo. Čas od času se pak vynořila a připomněla. Tak jako o víkendu, kdy mě konečně napadlo, co s tímhle úkolem udělám.
Tak tedy, frankofilové, uvítám vaše diktáty - buď do komentů nebo na email. Tu to je... ;)





Kompletní zadání blog challenge podle KlaPi a sirhonzy:
(1) Napište minirecenzi na divadelní představení, které jste naposledy zhlédli
(2) Vymyslete nový vtip s Chuckem Norrisem
(3) Nakreslete beránka!
(4) Napište básničku o nevšedním zážitku dnešního dne o minimálně čtyřech verších
(5) Nafoťte vámi uvařené jídlo plus recept, jak ho vyrobit
(6) Představte nám knihu, kterou jste přečetli jako první
(7) Natočte videoblog!
(8) Nakreslete vlastní komixový strip
(9) Představte svého oblíbeného plyšáka
(10) Stvořte vlastní blogchallenge!

4 komentáře:

  1. 8-O Hustě Ty! Takhle vypadá originalita, lajk! A francouzština! <3 Bych vůbec nepoznala Tvůj hlas :) Zkusím napsat a poslat mailem (abych se tu neztrapňovala veřejně :D), až budu bdělejší :)

    OdpovědětVymazat
  2. No, já vám chtěla původně udělat sled krátkejch reportáží z jednoho dne, jako měla kdysi Mary, ale prostě na to nemám koule, no... O:-) :D

    OdpovědětVymazat
  3. Je to moooc krásný, ale pro mě teda těžký :-(( (bojuju ...)

    OdpovědětVymazat
  4. skvele video!
    http://cookieswardrobe.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat