pátek 4. listopadu 2011

Komixově (KBCH8)

aneb 8. úkol z Blog challenge podle KlaPi a sirhonzy ;)

Na konec mi zůstaly samé tvůrčí-nápad-vyžadující úkoly. Potřebovala jsem nápad. Nad tím jsem se trápila dobře tři dny. Ale jak dorazil, realizace byla dílem okamžiku. Po zralé úvaze jsem zavrhla vlastnoruční kresbu a vypomohla si Strip generatorem. Šikovná věcička. A je mi jasný, že to zřejmě nedoceníte, ale komixové ztělesnění kafemlejnku, který jsem velmi kreativně vytvořila ze nabízených předmětů (skříně, obrazu, tří koulí, mechanickýho klíčku, koštěte, baterky a hodinek), považuju za svůj epic win. A mimochodem, nejlepší inspiraci přináší sám život. True story. :D



Kafemlejnek
Kafemlejnek


(A ano, vím, už je lehce po termínu, ale když se zakousnu, tak jedu a nehledím napravo nalevo. Prostě ještě tejden předstírejte, že je říjen... O:) :D)



Kompletní zadání blog challenge podle KlaPi a sirhonzy:
(1) Napište minirecenzi na divadelní představení, které jste naposledy zhlédli
(2) Vymyslete nový vtip s Chuckem Norrisem
(3) Nakreslete beránka!
(4) Napište básničku o nevšedním zážitku dnešního dne o minimálně čtyřech verších
(5) Nafoťte vámi uvařené jídlo plus recept, jak ho vyrobit
(6) Představte nám knihu, kterou jste přečetli jako první
(7) Natočte videoblog!
(8) Nakreslete vlastní komixový strip
(9) Představte svého oblíbeného plyšáka
(10) Stvořte vlastní blogchallenge!

2 komentáře: