sobota 11. února 2012

Goodbyn

To jsem takhle jednou díky p. objevila stránku s opravdu originálními nápady na dětská jídla - Bird food 1 a 2 na blogu jménem Bleubird - velmi inspirativní. A pak jsem na těch samých stránkách našla rubriku Kiddo Lunch aneb domácí obědy pro školou povinné děti. Tam mě kromě dalších inspirativních nápadů fascinovaly obědové krabičky, ve kterých bylo jídlo nafoceno. O kus níž jsem se dočetla, že to jsou americké obědové krabice vyráběné firmou Goodbyn. Pět přihrádek, víčko tvarované tak, aby se věci uvnitř nepomíchaly, dodávané s 0,8 oz (cca 2 deci) lahví na pití plus dva archy myčkovzdorných nálepek, aby si děti mohly své krabičky pěkně po svém vyzdobit.
Nevím jak vy, ale já byla chycena, láska na první pohled. Nemohla jsem neobjednat. Nejzásadnějším problémem se stal výběr barvy - přišlo mi, že některé barvy jídlu vyloženě nesvědčí. Nakonec to bylo jednoduchý - v evropské verzi obchodu (Goodbyn Europe) měli zrovna slevu na pineapple barvu (jedna z barev, o které jsem vážně uvažovala), tak stačilo už jen pár kliků a bylo objednáno. Ten samý den mojeho budoucího ananasového goodbyna vyexpedovali a za tři dny byl u mě. Luxusní.
A teď k prvním dojmům - spíš než krabička je to pořádná krabice. Když pozorně prozkoumáte uvedené rozměry, tak v podstatě odpovídá (a lehce přesahuje) A4. Schválně jsem svoje fotky nafotila s klasickou půllitrovkou, pro lepší představu (mimochodem, firma dělá i menší verzi, Goodbyn Bynto, kterážto má sice jen tři přihrádky, ale rozměry má o to menší). Víčko se dobře otevírá, ale na druhou stranu solidně drží, když je správně zavřené (byť firma na stránkách upozorňuje, že není 100% Leakable). Láhev není tak malá, jak jsem se obávala. Nálepek je kupa a je tam od všeho trochu - pro děti hotovej ráj, ale i já bych si vybrala... O:-)
Celkový dojem je tedy velmi pozitivní, už se těším, až si do svého Goodbynu poprvé něco úžasného nachystám (ano, nebojte se, budu o tom zcela jistě informovat :P).

Puffin´s pineapple1 Puffin´s pineapple2 Goodbyn a Goodbyn Bynto Goodbyn - rozměry

3 komentáře:

  1. to je obří! ale vypadá to pěkně :)

    OdpovědětVymazat
  2. Proč jsem si jen celou dobu myslela, že to máš pro Mišáka do školky? :D Až poslední odstaveček mě vyvedl z omylu :D

    OdpovědětVymazat
  3. @KlaPi: Noo, ono s tím dětským jídlem na začátku to k téhle myšlence docela svádí, ale pak jsem si přečetla, že to je 5+, tak minimálně na dva roky je Goodbyn ještě můj. Budu do něj balit krásný svačiny na cesty, doufám! :P :D

    OdpovědětVymazat