pátek 2. března 2012

February video challenge - updated!

Update: Kvůli autorským právům jsem byla nucena vyměnit písničku u druhýho videa, ale už by mělo fungovat i to... ;)

Konec února a první březen. To znamená konec natáčení, konec February video challenge, spočívající v natočení krátkého videa z každého dne. Uznávám, bavilo mě to. Ale taky uznávám, náročný to bylo. Takže jo, super, ale opakovat to hned tak nemíním. Nejdřív tak za rok? Únorová tradice? ;)

Mám dvě verze - první povedenější, která se mi vylíhla v hlavě, sotva jsem začala přemýšlet o tom, co tak asi budu natáčet. Udělat celý únor jako jediný den. Dokonce jsem to tak chtěla i natáčet, ale po dvou dnech mi došlo, že na to je život velmi nepředvídatelný. Což se mi mimochodem krásně potvrdilo tím, že mi všechny ty naše nemoci málem znemožnily natočit něco o/v práci. O Mišákovi ve školce ani nemluvě.

Každopádně tu výsledek:


A dodatečně jsem stvořila i druhou, pěkně popořádkovou, s popiskama...
To tu:


P.S. Nikdy bych neřekla, jak je složitý veřejně natáčet. Třeba v tom Sparu. Nebo na józe. :D

4 komentáře:

  1. Jojo, taky jsem měla problém s natáčením mezi lidma... blbě koukali :D a co hůř, v únoru jsem toho sice zažila hodně, ale pořád jsem zapomínala natáčet, když se dělo něco opravdu zajímavýho :D:D nicméně tvoje challenge je skvělá, jak už jsem psala na plurku :))

    OdpovědětVymazat
  2. na tý józe jsem to obdivovala - hlavně teda to, jak to udržíš :)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no, já se musím přiznat, že na té józe to je skrytou kamerou - foťák položenej vzadu na bedýnkách maskovanej pod mikinou a jen jsem si dvakrát odběhla "jako vysmrkat" :D
      Normálně bych to nedala, přišlo mi to děsně drzý vůči těm lidem tam... :)

      Vymazat