neděle 25. března 2012

Tak jsem doprojektovala...

Dvaadvacátý březen je za námi a s ním i můj osobní "třistašedesátpětkový" den. Před dvěma lety jsem se - nadšeně a impulzivně - pustila do projektu 365. Čili co den, to fotka. A za odměnu a trpělivost pak z toho je takový rok v obrazech. Rok vzpomínek. Rok drobných radostí...
Tehdy, v nadšených začátcích, jsem si fakt moc nevěřila, že mi to vydrží. A nakonec z toho jsou dva roky každodenních fotek. Ještě před pár dny jsem dokonce předpokládala, že budu tak nějak ze setrvačnosti pokračovat rovnou dál, rokem třetím.
Ale nakonec jsem se rozhodla jinak. Přece jen už se z každodenního focení stala tak trochu rutina. A pochopitelně mám i pocit, že už jsem všechno vyfotila a chybí nějaká objevná invence. Na druhou stranu jsem si zvykla nosit sebou foťák prakticky všude a rozhodně jsem na focení nikterak nezanevřela. Jen už v tom prostě nebude ta přesně daná pravidelnost. A třeba budu mít víc času zkusit něco nového.
Tak tedy, sbohem, projekte 365, nebo možná spíš na shledanou. Kdoví, třeba se k tobě ještě někdy vrátím... ;)

Malá rekapitulace:
365 - first year365 by Puffin - verze 2.1

3 komentáře:

  1. Díky moc, bylo to krásné, škoda, že je konec ...

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pěkný projekt a super provedení... (tleskám) :D
    Obdivuju, že jsi opravdu vydržela až do konce a denně fotila... :))

    OdpovědětVymazat