pondělí 16. dubna 2012

Amerika

Je to neuvěřitelné, jak ten čas letí... Dnes to je přesně devět let, co jsem vyrazila na svou první služebku poprvé letadlem a rovnou přes oceán - do Bostonu. Ve čtyři jsem vstala, v osm odlítala z Prahy, v jedenáct z Milána a ve čtyři odpoledne našeho času (= v deset hodin ráno amerického) jsem přistála na Logan International Airport v Bostonu. Čekal mě měsíc strávený v Americe, čekala mě práce v USA pobočce a poznávání amerického způsobu života. A ač jsem se toho všeho dopředu bála a vůbec se mi tam (samotné na tak dlouho) nechtělo, tak zpětně musím přiznat, že zkušenost to byla neocenitelná. Že na svůj pobyt tam zpětně vůbec nevzpomínám ve zlým, spíš naopak. A jsem sama sobě vděčná, že jsem si tehdy sepsala americké zážitky ve svých Puffin's Boston News - dneska jsem si je u příležitosti devítiletého výročí moc ráda znovu pročetla...

Alpy z letadla Můj dům, můj hrad :D V bostonských vodách Common Garden

1 komentář: