neděle 8. dubna 2012

Houska

Na velikonoční víkend sice nehlásili nijak úžasné počasí, ale my jsme se stejně nenechali odradit a vyrazili na výlet. Tentokrát nikoliv do hor Orlických, tentokrát na západ. Na Rohlík. Teda vlastně na Housku... :D
Přece jen to bylo o kus dál, ale i tak se nám povedlo skvělé načasování. Na parkoviště nedaleko hradu jsme dojeli akorát tak, abychom v pohodě stihli prohlídku (toho dne první) v jedenáct. Pan průvodce byl na můj vkus sice trochu bajkář a pořád se nás snažil seriózně strašit dírou do pekla, ale nakonec mě nadchnul tím, že nechal Mišáka obřím klíčem odemknout hradní bránu - pochopitelně zážitek dne. :)
Po prohlídce jsme si ofotili, co jsme mohli - vyšplhali jsme na vyhlídku nad hrad (kde nebylo pro nízkou oblačnost a mlhu nic vidět :D), slezli pod něj a nakonec kousek poodjeli a nafotili pohledy z dáli. Nakonec ještě oběd ve vsi Kruh a frrr zase zpátky. Krásný výlet.

Houska od přístupu Hradní nádvoří Vzácné malby v kapli Koalix na nádvoří


Houska zdola Bezdězská prsa :D Houska z dáli Miškin zvaný křeník :)

4 komentáře:

  1. Jé, já se těšila na fotky Miškina odemykajícího bránu :( Ale jinak počasí vám teda moc nevyšlo, no :(
    A ta fotka Bezdězů je moc pěkná :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hmm, já toho pak taky litovala, ale já jsem Mišáka držela a Koalix mu pomáhaol otáčet zámkem. Takže žádný foto, bude z toho jen rodinná legenda :D

      Vymazat
  2. Takže to byla celorodinná akce - to je správný :-))

    OdpovědětVymazat
  3. ja jim vzdycky ty bajky hrozne zeru :))

    OdpovědětVymazat