pondělí 30. dubna 2012

Nejlepší "čarodky" (BB1)

/ano, Quanti, pochopitelně, nemůžu se nepřidat... :D/
Tak tedy, jaké byly moje nejlepší Čarodějnice? Na to mám vcelku dost jednoduchou odpověď, protože v mé paměti uvízly "čarodky" jen jedny jediné a troufám si tvrdit, že víckrát jsem je snad ani neslavila.
Rok 2000. Prasek, chata jednoho z hradeckých kamarádů. Chumel vysokoškoláků. Oheň. Amatérské jídlo z grilu. Kafe s lógrem. Alkohol. Intelektuální debaty o prdu. A úžasné počasí (asi jako letos). Nic moc konkrétnějšího si z celé té dvoudenní akce nepamatuju. Spíš jen pocit. Že jsme si tam užili spoustu srandy a že to byly ty nejlepší čarodky, co jsem kdy zažila.
A jestli si příště ve Zlíně vzpomenu, schválně si zkusím vyhrabat víc fotek (než tuhle jednu, kterou ani nevím, jakou náhodou mám teď po ruce :)), abych si to celý připomněla přece jen trochu konkrétněji... :)

Čarodky v Praseku, 2000

Ze seriálu: Quanti´s Beltain Blogchallenge

2 komentáře:

  1. wow, dokonce s fotkou! moc ti to sluší mimochodem :))

    OdpovědětVymazat
  2. Opravdu Ti to moc sluší :-))

    OdpovědětVymazat