středa 2. května 2012

Magické místo / magický zážitek (BB3)

3. Co “nejmagičtějšího” se vám v životě přihodilo nebo na jakém nejzáhadnějším místě jste byli?
Magické místo. Magický zážitek. Ani na jedno mě nenapadá jednoznačná odpověď. A to mám pocit, že jsem toho (po ČR zejména) procestovala celkem dost. Ono to spíš asi bude obecně mým přístupem k "magičnu". Jsem na tyhle věci dost skeptik. Vím, kde se cítím dobře (místa, odkud je rozhled) a kde špatně (pod zemí). Ale málokdy mívám pocit, že mě nějaké místo osloví svou magičností. A záhadná místa sama od sebe rozhodně nevyhledávám...
Přesto si mě jedno místo získalo naprosto a zcela, od prvního okamžiku, kdy jsem do něj vkročila. Cítila jsem se tu jako doma, milovala jsem tohle město prakticky okamžitě. Bylo léto, asi půl sedmé ráno a já přijela do Hradce Králové na přijímačky... ♥


Ze seriálu: Quanti´s Beltain Blogchallenge

4 komentáře:

  1. ...a btw, zrovna u tebe bych čekala, že třeba něco jako pozitivní test nebo tak... :P když už nic jiného, není tahle věc ta největší magie v životě?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Čoveče, vidíš, to by mě v tomhle kontextu vůbec nenapadlo, ale fakt ani náhodou... :D Prostě mi to nesedí do mé osobní definice magična, já v tom furt čuchám nějakou esoteriku a tak. A na to jsem děsnej pragmatik/praktik/anti-esoterik. :D

      Vymazat
  2. Ale to vyznání pro HK jsi napsala krásně !

    OdpovědětVymazat