sobota 5. května 2012

Na pouti

Sobota odpoledne, kdy jsem byla jen s Mišákem - bez Koalixe a bez plánů. Luxusně letní počasí. Tak padla volba na pouťové atrakce, které jsem měla v merku už z minulého týdne, ale nakonec jsme se tam nedostali. Mišák byl (pochopitelně) ohromen, podobné atrakce viděl prvně. Jo, snažila jsem se ho na to teoreticky připravit, ale evidentně očekával tak maximálně větší dětský hřiště. Doslova hopsal nadšením. :)
Jako první atrakci si dost neomylně vybral ruský kolo - aspoň jsme si všechno v klidu a z výšky prohlídli. Pak už to šlo ráz na ráz - malej autíčkovej kolotoč, horská dráha (nebo něco na ten způsob), obyčejný houpačky, skákací hrad, megaskluzavka (tam mě dost překvapil, že se vůbec nebál :)) a na závěr ještě jednou ruský kolo. A o úplnou tečku se postarala cukrová vata.
Celkem to byla slabá hodinka, ale zážitek to byl evidentně velký. A na příště už má Mišák od Koalixe slíbený i autodrom... :)

První pohled Na ruským kole - první atrakce Pohled shora Klasický houpačky


Kolotoč aneb Mišák v jeepu Mišák se škrábe na megaskluzavku... ...a frčí dolů A nakonec znovu ruské kolo


Mimochodem, docela jsem koukala, jak takové odpoledne na pár atrakcích docela leze do peněz - a to mi přijde, že jsme se ještě docela drželi... No tak schválně: 
30,- + 40,- ruský kolo
30,- malý kolotoč
50,- + 50,- horská dráha
25,- houpačky
50,- skákací hrad (cena za 5 minut - ale mám pocit, že čas tam fakt nikdo nesledoval)
40,- obří skluzavka (cena za 5 minut - opět čas nikdo nesledoval)
30,- + 40,- ruský kolo podruhé
50,- cukrová vata (kyblík)
----
435,-
Takže necelý pětikilo. Na to, že jde o jednoho dospělýho s jedním dítětem, docela masakr. Holt, doba je zlá... :)

5 komentářů:

  1. Na té skluzavce, to je jak přistávající puffin :D

    OdpovědětVymazat
  2. Teda, zážitek úžasný, to je vidět z těch zářících očí !

    OdpovědětVymazat
  3. no, vypadá hodně nadšeně! a poutě jsou drahý jak pes, to jo :(

    OdpovědětVymazat
  4. Měla bych se začít psychicky(a možná i finančně)připravovat na to, že s Kryštofem to budu muset taky všechno absolvovat:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hlavně těšit, Jani, dyť je to radost! :D :D :D

      Vymazat