úterý 1. května 2012

Svět(y) čarodějů (BB2)

"Kdo je váš nejoblíbenější filmový, televizní nebo literární čaroděj?"
Hmm, složitá otázka. Vždycky jsem měla problém s vybíráním jednoho jediného nejlepšího. Ať už to byl film, příběh nebo postava. Vždycky jsem milovala právě konzumované. Vždycky jsem měla několikero oblíbených, ke kterým jsem se často vracela.
Když to tedy mají být mí oblíbení čarodějové, tak nemohu nezmínit Gandalfa, Yennefer a Triss, Geda a Kamínka s Mrakožroutem. A je dost možné, že jsem ještě na někoho - já hlava děravá - zapomněla. Plus teda Harryho, no (nevím přesně proč, ale pořád se mi nedaří ho řadit mezi "klasické" fantasy čaroděje, pořád mám pro něj extra HP šuplík. :D).

"Bonusová otázka: v jaké bradavické koleji jste si přáli být? A dostali jste se tam na Pottermore?"
No to je mi otázka - pochopitelně že v Gryffindoru (a ano, tahle odpověď mi přijde naprosto samozřejmá, copak někdo může chtít něco jinýho??? :D).  A dostali, dostali, byť jsem u poslední otázky, jeslti chci radši do Gryffindoru nebo do Hufflepuffu váhala asi nejvíc ze všech.


Ze seriálu: Quanti´s Beltain Blogchallenge

1 komentář: