pondělí 10. září 2012

Jak jsem udělala dobrý skutek

Ráno jsem, poté, co jsem Mišáka vyprovodila do školky, vyrazila autem do FNHK na kontrolu. O půl osmé byl na okruhu docela šrumec, ale nemohla jsem si nevšimnout červenýho Seicenta jedoucího přede mnou - přece jen jich/nás po Hradci tolik nejezdí... A na semaforu ejhle, koukám koukám - vzadu v zámku kufru se jim bimbají klíče. Zkoušela jsem řidiče před sebou nějak kulturně upozornit, mávala jsem a gestikulovala, ale podle reakce mě prostě měli za blázna. Blikla zelená, tak jsem rezignovala - když už tam ty klíčky vydržely doteď... Ale když jsem za tímtéž autem stála už asi třetí červenou, tak jsem to nevydržela, vyskočila z auta jako laňka, vytáhla červenému autu klíče ze zadního zámku a zaklepala na okýnko řidiče. Chudák byl v šoku, chvíli mu trvalo, než pochopil, ale pochopil. A byl rád. A děkoval...
A mně zůstal dobrý pocit, že bych si za dnešek mohla vybarvit políčko modrýho života. ;)

3 komentáře: