čtvrtek 13. září 2012

"Jde to rychleji, než jsem čekal..."

Když se před lety narodil Mišák, tak jsem první dny a týdny trávila doma (on byl taky docela pošmourný podzim, tak mi to ani divný nepřišlo) a na jakoukoliv cestu jsem se chystala jak na dobrodružnou výpravu. S druhým dítětem to jde všechno tak nějak rychleji. Musí. Na kontrolu jel se mnou Matýsek autem když mu byl přesně týden. Pár dní poté měl premiéru i s cestováním autobusem. Od té doby už se vezl nesčetněkrát. V neděli byl poprvé v hospodě. Už má za sebou taky několik návštěv. A dnes jsem ho - kvůli vydatnému dešti - vzala poprvé do nosítka. Mimochodem, Mišák v něm byl poprvé když mu bylo pět měsíců...
No, jak říkám, jde to rychleji, než jsem čekal... :)


4 komentáře:

  1. mají se rádi inu bratříčci...b

    OdpovědětVymazat
  2. No, jo, zkušená matka - a šikovní kluci :-))

    OdpovědětVymazat
  3. Musím říct, že ta fotka mě neustále dojímá!:-)

    OdpovědětVymazat