čtvrtek 20. září 2012

Matýskův první měsíc

Letí to letí, už je to měsíc, co je Matýsek na světě. Přijde mi, že hrozně vyrostl - z malýho růžového králíčka už je pořádný paša s podbradkem a syslíma tvářičkama. Subjektivně mi přijde maximálně hodnej, v noci krásně spí, řádně jí, zvládá všechno, co je třeba - vstávání do školky, déšť i ranní mrazíky, cesty autem, autobusem i v nosítku... Prostě radost. :)
Včera, když byl dobře naladěn, tak jsem zkusila experiment s hrazdičkou - a ejhle, ono to zabralo. První nesmělé máchání rukou a sledování všech těch houpajících se a chřestících věcí, to bylo něco. Matýskovo první hraní. Stejně jako Mišák tehdy před léty...

12 komentářů:

  1. Jezis ten je tak krasnej!!!! A jeste ke vsemu sikovnej a hodnej!
    A Misak jaky byl drobecek oproti nemu nebo se mi to zda? :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mišák mi teď zpětně taky přijde nějakej malej, ale ono to může klamat... Uvidím za dva týdny u doktorky. ;)

      Vymazat
  2. ňuňu<33 normálne niekedy ked vidím to tvoje dieťa, tak rozmýšlam že chcem ešte jedno :D

    OdpovědětVymazat
  3. Tak Matýsku, ať se ti dobře daří ve všech dalších měsících :-))

    OdpovědětVymazat
  4. :) Druhé děti jsou prostě zlatíčka :)

    OdpovědětVymazat
  5. jen ať se mu natom světě moc a moc daří...b

    OdpovědětVymazat
  6. jen ať stále tak prozpívá a je zdrav....b

    OdpovědětVymazat
  7. Já byla druhé dítě a noci i dny jsem prořvala :D Matýsek je nádherný a ty jsi reklama na mateřství :) nech toho! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helena, jsem se nepodepsala ;)

      Vymazat
    2. Díky, jsem si říkala, kdo mě tak krásně chválí... ;)

      Vymazat