úterý 2. října 2012

Šest neděl aneb Po doktorech

Nezdálo se mi to, opravdu vyrostl... Míry v šesti týdnech: 4,450 kg a 57 cm. Čili mimo jiné už Matýsek definitivně odrůstá prvním oblečkům, vzhůru na velikost 62. Celkově se paní doktorce líbil, na opupínkování poradila řepíkový odvar, musím vyzkoušet. Koukala jsem, že Mišák byl takhle starej ale to samý - tehdy pomohla rozumnější strava a vysazení dětské kosmetiky, což už teď máme všechno za sebou, tak nevím. Slabší výsledky byly dnes na ortopedii, ale to se vzhledem k tomu, jak to probíhalo u Mišáka, dalo čekat - abdukční peřince zřejmě neunikne ani Matýsek.
Celkově je povětšinou hodnej, byť má hlas jako zvon a umí se ozvat. Ovšem děje se tak většinou tehdy, když na to má nárok. A mimochodem, v noci mi občas spí i 8,5 hodiny v kuse, ale pšššššt. ;)


6 komentářů:

  1. OSEM A POL HODINY???? a nechcel by to prísť naučiť aj Lilly?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na to musí být asi osobní vlohy :P
      P.S. Jinak druhý děti bejvaj hodný zázraky, prej, můžeš zkusit... :D

      Vymazat
  2. Odvar z heřmánku, ještě :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hmm, z heřmánku mám právě trochu strach, po tom mi Mišák jako malej olezl ještě víc, jak na něj byl alergickej...
      A zatím teda nepomáhá ani ten řepík, tak nevím, asi se půjdu poradit na kožní...

      Vymazat
  3. To je ale krásný miminko! Tohle tak často neříkám, jen když je to pravda, tak si toho, milá Puffin, važte, protože to pravda pravdoucí opravdu je.

    OdpovědětVymazat