pátek 30. listopadu 2012

Zas měsíc pryč

Konec listopadu. Hrozně to všechno letí. Už je to zase měsíc, co se tu naposled něco objevilo - a to byly navíc jen fotky. Mimochodem, i k říjnové October Photo Challenge jsem původně měla v úmyslu sepsat delší text. Smůla. Ale nějak mě poslední dobou nebaví psát, nebaví mě "internetové povinnosti" (třeba picassí alba, že?) a v podstatě mě nebaví ani sedět u kompu. Ale sedávám tu. Tak nějak zbůhdarma. A ve výsledku neudělám nic. Den za dnem, večer za večerem.
Tak jsem si dnes řekla, že si prostě čas od času, když už se mi psací slina objeví, sepíšu blábolící post o životě. Abych tu vůbec něco měla. Povinnosti počkaj. A tohle třeba jednou bude zajímavý čtení... :)
Takže co je novýho? Už mám za sebou vánoce. Včera jsem našla v telefonu poznámku svých tajných přání "CHCI" - a ejhle, všechny věci ze seznamu už buď přímo vlastním nebo mám objednaný. I tu největší! Šťastná to žena, že? Naproti tomu mě naprosto míjí předvánoční nálada, čím dál narvanější obchody mě iritují a vůbec mi nejdou vymýšlet dárky. Chybí nápady. A když chybí nápady, tak mám chuť se na všechno vykašlat a nedávat radši nic. A ono to tak možná i dopadne...
Byla jsem v kině na BD2. Byla jsem s klukama týden ve Zlíně. Po návratu jsem přežila naprosto příšerný virózový atak, fakt strašná neděle. Poslední týden je už klidnější. Najela jsem na zimní provoz - odpolední cesty do města krátím na minimum. Je zima a tma. Mišák se zatím drží zdravej (ťuk-ťuk) a řádně školkuje. Matýsek přestal spát tak ultraluxusně, jak mě namlsal (tříměsíční dítě, co spí celou noc - tušila jsem, že to je jen dočasný dárek :)), ale pořád je moc hodnej. A začíná být (samo)zabavitelnej. A zábavnej. A má rád Big Bang Theory. :D
Jo, ještě o gameskách. V trialovým víkendu jsem zkusila Gulid Wars 2. Dobrý, moc pěkný, ale počítám dost časožroutský. Víc než na hodinu jsem to za ten víkend zapnout nestihla. No, a před pár dny mi Koalix koupil Civilizaci, tak jsem udělala velký krok pro lidstvo a nainstalovala si Steam klienta. "Cívka" čeká... ;)


3 komentáře:

  1. Heuréka, dočkali jsme se, díky moc !!!
    Matýsek je kouzelnej a šikovnej :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Z nechuti ke psaní si nic nedělej, myslím, že to občas zažijeme každý, ale ono to zas přijde. Navíc máš důležitější starosti, žejo :) Malej je boží, jak kouká tak laškovně :))

    OdpovědětVymazat
  3. to se mám zase čím chválit, no moc pěkně se drží...b

    OdpovědětVymazat