úterý 1. ledna 2013

Příběh vločky



Nebo spíš příběh vločky, která není vločkou. :)
Jako každý rok jsem si lámala hlavu, co letos s PFkem. A jako obvykle mi pomohla náhoda, která přinesla nápad. Což je to nejdůležitější...
Začalo to nenápadně - na vánoční besídce Mišák mimo jiné dostal nenápadně vypadající dárek. Pytlík obsahující: tvrdý papír, na kterém byla taková pidimistička, sáček s něčím, co vypadalo jako sůl, a kousek zeleného kartonu s vyraženým obrysem stromku. Neslibovala jsem si od toho žádné zázraky, ale řekla jsem si, že když už to dostali, tak to zkusím sestavit. Ze zeleného kartonu se složil stromek, do pidimističky se dala voda, přisypala se sůl, rozmíchala a do toho se postavil zelený kartonový stromek. A do rána jsem to nechala stát.
A ráno jsem koukala jak z jara - na hranách stromku byly úžasné krystaly, celý vypadal jak ověšený vločkami. Bílá krása bohužel neměla dlouhého trvání - krystalky opadávaly při sebemenším otřesu, takže poté, co si stromek prohlídl Mišák, jich tam byla sotva polovina. Původně jsem si chtěla na PFko vyfotit stromek celý, ale nevypadalo to slavně, tak z toho nakonec byla jen "vločka" - ten největší krystal...

Spoustu drobných radostí do roku 2013!

Puffin


5 komentářů: