sobota 23. února 2013

February Photo-A-Day Challenge 3

Pokračujeme v únorové challenge!

16.2.2013 Perfect
Dorazila potřebná součást vánočního dárku, tak jsem si konečně mohla vyzkoušet tisk nálepek na své fotkové tiskárně. Perfektní dárek, dokonalý výsledek.



17.2.2013 In my hand
Vzpomněla jsem si na focení až večer a žádná převratná inspirace, tak z toho je nakonec nic. Nothing in my hands.


18.2.2013 I am ...
Podařilo se mi poplést témata pro dva následující dny, tak jsem si je dovolila prohodit. I am GREEN! :D


19.2.2013 Something you don´t like
Zimu. Zvlášť když jsem víc než dva týdny zavřená doma.


13.2.2013 Where you stood
Venku před domem. Nikam dál jsem se nedostala... :)


14.2.2013 Full
Fully brown again. Mimochodem, úplně mě překvapilo, jak zajímavě tahle fotka vyšla. :D


15.2.2013 Makes you smile
V Intersparu mininarcisky v květináči za 29,-. No neberte to. První květy se objevily druhý den. Navzdory zimě a chumelení - prostě to jaro jednou přijde!




/to be continued/

7 komentářů:

  1. ... už aby to jaro přišlo !

    OdpovědětVymazat
  2. Ty narcisky! <3 Já pořád slintám nad narcisy a primulkami v Glóbu, ale bojím se, že by mi kočka mou radost velice rychle zkazila, tak jsem si žádný přivolávač jara nekoupila :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To chce jen najít jedno bezpečné antikočičí místo... ;)

      Vymazat
  3. Pozreli sme si s babinkou prispevky, páčia sa nám a pozdravujeme všetci Ceconíci a Kociáni.

    OdpovědětVymazat
  4. A jak se vlastně fotí obě vlastní ruce ??

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, s podložením foťáku a samospouští to jde, ale nebylo to úplně jednoduchý, no... :)

      Vymazat