pátek 8. února 2013

February Photo-A-Day Challenge

Není to tak dlouho, co jsem dojela říjnovou foto-challenge od stejné autorky (FatMumSlim). Přímému pokračování jsem zatím úspěšně odolávala, ale krátký a pro mě osobně dost neoblíbený měsíc si o challenge vyloženě říká.  Tak jdeme na to, zadání ZDE. A protože mi nesedí každodenní příspěvkování, tak tu máte prozatím prvních osm příspěvků, dál se uvidí... :)

1.2.2013 Fork
Oběd v Escobaře s Vendelínem


2.2.2013 Pattern
...když už jsem převlíkla ty postele... :D


3.2.2013 Something beginning with E
E jako envelopes


4.2.2013 Hope
Doufám, že zima jednou skončí


5.2.2013 Something you smelled
No, tohle bylo překvapivě složitý... Nakonec podvečení malá radost.


6.2.2013 Soft
Nechtěla jsem jít do ničeho moc "obvious", tak nakonec měkké světlo...


7.2.2013 Your name
Nebo spíš nickname, v mém případě :D


8.2.2013 Something orange
A tohle bych vás mohla nechat hádat - co to je? ;)


/to be continued/

3 komentáře:

  1. Mně to připomíná takové to vajíčkoidní dětské křeslo, co se dá zavřít :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hezky pěkně, KlaPi, máš bod! :D

      Vymazat
  2. Príma, už se těším na další dávku :-)

    OdpovědětVymazat