čtvrtek 28. února 2013

February Photo-A-Day Challenge 4

Pokračujeme v únorové challenge!

23.2.2013 A word
Okamžitá inspirace Mišákovou hračkou. Žádný hlubší smysl.



24.2.2013 Cloud
Ne že by nebylo zamračeno, spíš naopak. Venku bylo těch mraků moc, taková ta ošklivá šedá nefotogenická masa. Takže nakonec tahle berlička.


25.2.2013 On your bedside table
Lampička, nic víc.


26.2.2013 Quiet
Ticho, to je okamžik, kdy děti spí, všude zhasnuto. Mír a klid.


27.2.2013 Playing
Takhle si poslední dobou hraju. Fotky, nálepčičky a několik Smashbooků.


28.2.2013 Upside down
Plním sněžítko. Mišák se nám totiž zamiloval do sněžících těžítek, tak jsem nelenila, objednala propriety a vyrobila... :)


/the end/

4 komentáře:

  1. Bylo to príma, doufám, že se zase někdy necháš zlákat :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, myslím, že nechám... Je to sice občas náročný, ale i tak mě to baví. :)

      Vymazat
  2. To jsi jako vážně vyrobila, to těžítko? To je úžasné. A ty velryby?..to jako fakt? Kristýna mi je zničila před pár měsíci :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S tím těžítkem to bylo mnohem jednodušší, než jsem myslela - návod tu: http://www.fimo-hmota.cz/cs/detail/snehove-tezitko-oval-70-x-52-mm-vyrobce-eberhard-faber-29130.html a věci na něj tu: http://e-fimo.cz/tezitka-snehove-koule.htm
      Jen jsem tam místo figurky z fima švihla puffina, co jsme měli doma (Schleich).
      Jo, a velryby mi Matýsek zničil předevčírem, ale jinak se mu moc líbily... :)

      Vymazat