pátek 29. března 2013

Matýsek zpátečník

A po týdnu tu máme zase něco nového - Matýsek definitivně přestal být statickým "kam tě položím, tam tě najdu" miminkem a kromě válení a koulení se i krásně rozlezl. Co na tom, že to umí jen pozpátku. :D
Kromě toho se mu už zřejmě definitivně rořezávají první zuby, takže je nerudný, hůř spí a pořád si cucá spodní ret. Vzhledem k tomu, že mě už třetí den zlobí nevylezlá osmička vlevo dole, tak s ním soucítím, s tlamičkou naší malou. :)
Pan zpátečník tu:

8 komentářů:

  1. to je boží :D co vám to tam hraje?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mišák sedí na gauči a hraje si s tím dětským tabletem, co dostal na vánoce. A Matýsek na něj chvílema zbožně kouká...

      Vymazat
  2. a osmičky teda, fujtajxl - naštěstí mi je před lety vyrvali všechny a teď je klid :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám vyrvanou jednu, ostatní všechny ještě v dásni. Vždycky je dlouho klid, ale pak se pohnou a je to za trest. :/

      Vymazat
  3. co si vzpomínám, tak moje dcera taky jako první lezla pozpátku. Tehdy jsem konstatoval, že v tak malém věku umí couvat lépe než mnohá ženská v dospělosti :)) Matýsek je moc fajn miminko.

    OdpovědětVymazat
  4. :D jééé, to je šikulka! :D přeju ať vás (oba) zoubky dlouho nezlobí... :)

    OdpovědětVymazat
  5. Matýsek je šikulka a ty budeš moudrá - to je krááása ;-)

    OdpovědětVymazat