pátek 1. března 2013

Únor je za námi

Na to, jak je únor krátký, mi pravidelně připadá málem až nekonečný. Vcelku pravidelně se v naší domácnosti objevují únorové nemoci (letos s druhým dítětem ve dvojnásobném množství), takže stejně jako loni se ani letos nepovedlo Mišákovi být perlou školkového karnevalu...
Ale stejně jako loni jsem neodolala a pustila se během února do challengí (vím, debilní skloňování, ale nemám lepší pojem) - a to rovnou do tří.
February Photo-A-Day od FatMumSlim jste tu patrně zaznamenali - každý den fotka na dané téma. Další challenge - February video challenge - spočívala v každodenním natočení krátkého videa. Stejně jako loni mám dvě verze - jednu chronologickou s popisky dnů a druhou sestavenou do jediného dne. Tu jsou obě...

Únor jako jediný den:

Chronologická verze včetně popisků:

A aby toho nebylo málo, tak jsem si na sebe upletla bič v podobě třetí únorové challenge - A Month Of Letters challenge. Úkolem je každý den poslat jednu zásílku poštou - pohled, dopis, cokoliv. Nadchla mě myšlenka klasických, rukou psaných dopisů. Nadchla mě myšlenka napsat všem těm lidem, kterým se chystám napsat už několik let. Nadchla mě myšlenka, že by mi třeba zase mohly začít chodit dopisy. Hmm, velmi pošetilé. Nakonec to vůbec žádná radost nebyla, k psaní jsem se dostávala až hodně pozdě večer a nebyla jsem schopná nic moc kloudného stvořit. Sice jsem za únor s osmadvaceti dny poslala 32 zásilek, ale z toho byla valná většina post-crossingových pohledů, které bych poslala tak jako tak, jen možná ne tak rychle za sebou. Ten pravý účel - najít si čas na psaní dopisů - splněn rozhodně nebyl, bohužel.
Teď už je tu ale březen a od únorových "povinností" je zase na rok pokoj. Hurá! :)

6 komentářů:

  1. Ty jsi hrozně zhubla!!! Dobře Ty! A videa máš moc pěkná, vždycky žasnu, kde na to bereš s klukama čas :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty víš, jak mě potěšit, co? ;) :))

      Vymazat
  2. Fakt se Ti to video povedlo !

    OdpovědětVymazat
  3. já jako obyčejně , jen se s vámi všemy raduji

    OdpovědětVymazat
  4. teď to bude vypadat, že se ptám kvůli sobě, ale mě to fakt zajímá :) takže kromě mého, přišly ti nějaké dopisy zpátky?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ne, tvůj dopis byl nakonec jedinej, ale já jsem jich nakonec napsala fakt minimum. Furt platí, že bych se k tomu někdy ráda dostala, ale podobnou challenge si příště radši asi odpustím, stává se z toho pak jen úmorná povinnost. Spíš si zkusím vytyčit závazek - jako na Goodreads s přečtenýma knížkama, tak tady s počtem napsaných dopisů za rok. ;)

      Vymazat