neděle 19. května 2013

Devět měsíců - skoro

Oficiálně má Matýsek devět měsíců až zítra, ale přijde mi, že všechny nové kousky, co si vždycky k mílníku připraví, vyplýtval už dneska...
Lezení ho (po týdnu) už asi nebaví, teď je v kurzu chůze. Stoupá si, kde může, když to nejde na nohy, tak aspoň na kolena, co nejvýš a obvykle se drží - frajersky - jen jednou rukou. Dnes se mu povedlo mezi mnou a Koalixem udělat první tři golemovské krůčky.
Odpoledne další novinka - z ničeho nic si začal plácat rukama. Věděla jsem, že ho babička pilně učí paci-paci-pacičky, ale netušila jsem, jak úspěšně. Samozřejmě jsem se hned chytla a ten lump měl takovou radost, že to pak opakoval až do večera. Musím natočit!
A do třetice - večer, až těsně před koupáním, najednou vyplázl jazyk a už ho neschoval. A ta radost, když jsem se po něm opičila. A když jsem ho v koupelně vzala k zrcadlu. Jsem zvědavá, jestli si to bude pamatovat i zítra... :)


P.S. Mimochodem, Mišák v podobné póze, stejným oblečku a o dva měsíce později. :)

3 komentáře: