čtvrtek 2. května 2013

Ransom Riggs: Sirotčinec slečny Peregrinové pro podivné děti

Jak jsem se jednou rozečetla, nemůžu přestat... :))
Začetla jsem se hned, úvodní kapitola je vyloženě "vcucávací", to mám ráda. A i dál to pěkně odsejpá a čte se opravdu rychle. Ale...
Nabyla jsem dojmu, že tahle knížka vznikla jako originální a dobrý nápad - pan autor někde našel pár starých bizardních fotografií a lup, námět na knihu byl tu. Bohužel mi přijde, že tomuto nápadu (a hlavně fotografiím) příběh dost podstatně podřídil. Postavy jsou sice různorodé a prazvláštní, ale jinak ploché a nevýrazné. A to i postava hlavní, Jacob Portman. Čím déle jsem sledovala jeho příběh, tím míň jsem ho chápala. A přišlo mi, že nějak nemám důvod mu fandit... Mimochodem, nesnáším, když je hlavní záporák jasný už tak v půlce knížky, fail.
Škoda, ze začátku vypadala tahle knížka hodně slibně.

Forma: e-book CZ
Vydáno: Quirk 2011
Stran: 352
Přečteno za: 4 dny


2 komentáře:

  1. tak jsem zas za idiota, já mu toho záporáka sežrala :) je fakt, že to bylo takové plošší, ale stejně mě to vtáhlo...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bejvám právě ten důvěřivej idiot furt, ale tady mě to fakt trklo, takový přímočarý... A jinak k vtažení do příběhu fakt výhrady nemám, už dlouho jsem nic nepřečetla takhle rychle. :)

      Vymazat