pátek 23. srpna 2013

Šestá nemoc

Tak prý za ty prokňourané narozeniny plus další tři dny může šestá nemoc. Upřímně řečeno jsem docela ráda, že se viník konečně přiznal, už jsem měla obavy, co to Matýskovi vlastně je. Ale když se dnes, po třech a půl dnech dost vysokých horeček, opupínkoval, braly jsme to - doktorka i já - jako velkou úlevu. Už jsem viděla, jak lítáme od vyšetření k vyšetření a jak nikde nic nezjistí, jako paní doktorka včera. Teď už se to zdá být jasné, může za to herpes vir. A sliny příbuzných. Hmm, to stejně vypadá na mě, co? :/
No nic, hlavně už snad bude dobře... Už mám toho kňourání, tahání v náručí a špatnýho spaní docela dost. Mimochodem, Mišák si touhle nemocí prošel dost podobně, jak jsem se dívala.

1 komentář:

  1. No sláva, tak snad už máte nejhorší za sebou a budete se mít zase dobře :-)

    OdpovědětVymazat