sobota 21. prosince 2013

Román pro muže

Neskutečnou náhodou jsem se dostala k pro mě dost neobvyklému filmu. To jsem takhle jednou (jako ostatně každý týden) stavím do naší oblíbené masny a čekám ve frontě. Jen tak mimovolně sleduju televizi, která tam v rohu běží. A tam kus filmu - Donutil, dialog v autě, mluví o Brunovi... A dál už moc nic, nakoupila jsem a šla, ale nějak mi to zůstalo v hlavě. Večer jsem zapátrala na netu a byl z toho Román pro muže.
Tak když jsem čekala, jak a jeslti dorazí Koalix z výletu na olomoucký předvánoční punč, skoukla jsem Román pro muže. Zajímavé postavy, skvělí herci, byť příběh trochu kostrbatý, ale přesto čitelný, navíc jako bonus prostředí tatranského grandhotelu Praha, kde jsme před pár lety byli na KickOffu. Líbilo se mi to překvapivě dost, načež jsem se podívala na ČSFD, kde film momentálně má slabých 45%. No, nesouhlasím, osobně bych dala minimálně 60% a spíš ještě i o něco víc. Všichni tři sourozenci byli zahraní naprosto skvěle. A hlavně ten film naprosto naplnil mou vlastní představu o něm, kterou jsem si během těch pár minut skouknutých při nákupu, udělala. A to se mi líbí.

Hodnocení: 60%
Film: Román pro muže
Režie: Tomáš Bařina
Shlédnuto: 19.12.2013 doma

2 komentáře:

  1. Puffi moc děkuju za pohled! :-) Celé Vaší rodince přeju krásné Vánoce a hlavně ať jste zdraví! :-) mimochodem Román pro muže se mi taky docela líbil, to je co říct, na český film .. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rádo se stalo, Moni, netušila jsem, že dojdou tak rychle, pošta se činila! :D A jinak přesně, na český film, které taky úplně nemusím, podle mě dobrý! :)

      Vymazat