pátek 17. ledna 2014

Bilance - 2013


Přečtené knížky: 11 - většinu z nich jsem tu sepsala (Žítkovské bohyně, Warm bodies, Kafka na pobřeží, Sirotčinec slečny Peregrinové pro podivné děti, Norské dřevo, Rudá jako rubín, Modrá jako safír, Zelená jako smaragd, Než jsem tě poznala (<3), The Fault In Our Stars a Co je tvoje, je i moje) - loni 8

Zhlédnuté filmy: 5 (Terapie láskou, Podfukáři, Letadla, Gravitace, Hunger Games 2), loni 3
Dnů na dovolené: Tábor v červenci - 4, Štramberk v srpnu - 4, Jeseníky letos ani jednou, loni 9
Dnů ve Zlíně: 27, loni 23
Vypitých kafí: moc, loni nepočítaně :)
Hmotnost: většinu roku jsem byla pod vysněnou hranicí, ale kolísalo to

Leden
Prezidentská volby. Mišák nemocný. Koalix na KickOffu. Mišák prvně na bruslích. Matýskova první mrkev.

Únor
Nemocní kluci - na střídačku u doktorky. Koalix byl pracovně v IKEA. Špatný noci. Napůl s Janinou jsem dostala "Nejlepší maminka" Plurk award. February video challenge. February photo-a-day challenge. Letter-a-day challenge. Nová swapkyně - Flavia z CH. Koalix si koupil novou motorku. Sněžítkování.

Březen
První dvoudětný hradovýlet na Dubenec. Tulipány k narozeninám. Kino: Terapie láskou. Zlín. Chumelení. GMC bowling. Koalix nechal školy. Zavřeli a rozkopali nám hlavní příjezdovou cestu. Bolavej zub.

Duben
Na apríla nachumelilo. Mirena. Focení na pasy. Oběd s Hartem. Nová pračka. Dva týdny bolavý koleno - důvod neznámý. Sovičkový hračky.

Květen
Lichnice. Rotemberk. Pouť - kolotoče. Swap z Číny.  Koalix mi koupil motorku. Nová mikrovlnka. Zlín.

Červen
Vlasťova svatba. Zlín. Společné motovýlety. Děsný vedra. Chlumec nad Cidlinou. Návštěva Jane. Kino: Podfukáři.

Červenec
Dovolená v Táboře. Nemocnej Koalix. Výlet na Kuňku. Výlet do Jičína. Mišák (sám) ve Zlíně. Jednodětná Ikea - pro botníky. Zlín. Vřešťov. Doudleby.

Srpen
Flošnový týden. Vedra. Mates začíná chodit. ZOO Dvůr Králové s E. Vízmburk. Matýskovy první  narozeniny s horečkou. S Mišákem poprvý v kině: Letadla. Dovolená ve Štramberku.

Září
Lanový park poprvé. Znovurozjetí 365 projektu - fotka denně. Slavnosti královny Elišky - soví představení. Rozkopaný balkón. Kytka k svátku. Začala jsem s fráninou. Začala jsem s F4F. Nádherný podzim. Mišákova střevní chřipka - odsunutý Zlín. Lanový park podruhé.

Říjen
Zlín. Kino: Gravitace. Gyrobowl. Konečně nám zase otevřeli zavřenou cestu - po půl roce. Volby (Můj hlas je zelenej, zelenej! :)) Mišákova bronchitida a páté narozeniny se Stargate dortem.

Listopad
Mates bronchitida, já bronchitida, Mišák zánět středního ucha - skvělej listopad. Aukring. La de dah. Kino: Hunger Games 2. Archeopark. Koncem listopadu už mám skoro všechny dárky.

Prosinec
Objevila jsem chai latté. Pohledová zásilka od Lily Pan. Orkán Xaver řádil. Tři dny sněhu, jinak dost jarní počasí. Handmade vánoční přání. Nevánoční nálada, krizovky. Paradise. Vděčný dětský vánoce. Únavný nespací Zlín. Krásný silvestrovský hradovýlet.

2 komentáře:

  1. Gravitace a gyrobowl je skvělá kombinace :D

    OdpovědětVymazat
  2. A uteklo to hrozně rychle ... Tak ať můžeš za rok popisovat samý dobrý události !

    OdpovědětVymazat