sobota 4. ledna 2014

Tess Stimson: What's Yours Is Mine (Co je tvoje, je i moje)

Přes dlouhé vánoční volno jsem dostala chuť si zase něco přečíst, ale měla jsem dost jasnou představu, aby to bylo něco česky a spíš něco lehčího - věděla jsem, že času budu mít omezeně. Quanti mě navnadila na tuhle, kritéria splňovala, tak bylo rozhodnuto.
Hlavní zápletka se točí mezi dvěma sestrami - dokonalou Grace a průserářkou Susannah. Tatínkova dokonalá holčička versus maminčina nejdražší. Už z přebalu víme, že "Setkání obou sester je zprvu jako setkání dvou bytostí z rozdílných planet. Přesto se dokáží shodnout na jedné věci: Susannah se stane náhradní matkou Graceina dítěte. Odnosí a porodí je, pak novorozeně předá jeho biologickým rodičům. Zádrhel nastane ve chvíli, kdy se Susannah rozhodne, že si dítě nechá…".
Zápletka opravdu na hranici uvěřitelnosti, ale díky náhledům na situaci obou sester (plus pak ještě i pohled jejich matky, která mi nejdřív tou svou transcendentálností trochu vadila, ale co se týče děje, pak její postava dodávala na obě sestry velmi zajímavý pohled) je nesmírně zajímavé sledovat jejich pohnutky a činy. Vše je sepsáno tak, že čtete a čtete a když už si myslíte, že víte, tak přijde další zvrat někam úplně jinam. Tak se mi jednou stalo, že jsem se od knížky nemohla odtrhnout, ačkoliv hodiny ukazovaly už půl druhé v noci. Když to shrnu - velmi dobře napsané postavy a zajímavý příběh (krkolomnou zápletku pomíjím), který hltáte, i když nechcete. Z mého pohledu velmi dobré, koho neodradí chick-lit kategorie, tak směle do toho.

Forma: e-book CZ
Vydáno: Pan Publishing 2010
Stran: 305
Přečteno za: 5 dnů



Žádné komentáře:

Okomentovat