pátek 16. května 2014

Tag: V peřinách

Tak jo, může za to Quanti, přece nemůžu tuhle rukavici nechat ležet... :)  

Bez čeho už půl roku neodcházím do peřin?
Hmm, nic originálního, je to mobil. Slouží jako hodiny, budík i zábava při nespavosti.

Svůdné sansoussi nebo pohodlné pyžamo?
Od jara do zimy zásadně bez pyžama. A bez ponožek. Výjimkou jsou dny (cca tři dny v roce), kdy jsem nemocná, je mi hodně mizerně a potřebuju se vypotit. A musím se přiznat, že opravdové pyžamo vlastně žádné nemám, když je třeba (návštěvy, služebky), tak použiju tričko a kraťasy, ale pyžamo fakt nevlastním.

Kniha?
Ano, vždycky mám nějaký čtení po ruce. Poslední dobou spíš Kindle. Nebo nejaktuálněji tablet (ten totiž i sám svítí :D). Jen toho času na čtení bych potřebovala ještě trochu víc...

Kosmetické rituály?
Většinou si před zalehnutím do postele namažu ruce. Vhodná doba, kdy už pak nic zásadního nezapatlám. 

Sklenička něčeho dobrého před spaním?
Poslední dobou spíš ne. Ne že bych si nedala, ale tak nějak si říkám, jestli jsou něco zbytečně přijatý kalorie, tak je to večerní alkohol. A ano, je to smutné, vím. Problém u mě je, že si hrozně snadno z podobných věcí dělám pravidelný zvyky a to fakt nechci. Takže příležitostně, ale ne pravidelně.

Chrápu?
Hmm, prej jo. Chrápeme všichni, Koalix, rodiče i děti. Naštěstí s tím naprosto nemám problém, usnu za jakýhokoliv chrápacího doprovodu. A upřímně doufám, že Koalix je na tom podobně. :)

Snídaně do postele?
Nikdy. Nestojí mi to za to, pak bych si tu postel musela půl hodiny zase dávat do pucu (drobky v posteli bytostně nesnáším). U nás patří jídlo jen do kuchyně...

A vzheldem k tomu, že všichni, kdož chtěli, už sepsali, tak se obávám, že nemám kam poslat dál. Nebo mě snad někdo přesvědčí, že se mýlím? :P

1 komentář: